About تینیجر

Wiki Article

این مجموعه بر خلاف دیگر سریال های این ژانر، به مشکلاتی پرداخته است که نوجوان های زیادی در دنیای واقعی با آن دست و پنجه نرم میکنند. انتقادات زیادی مبنی بر ترویج خودکشی و استفاده از مواد مخدر به این مجموعه وارد شد، اما سازندگان آن ادعا میکنند که این مجموعه بیش از اینه باعث آسیب دیگران شود، آگاهی مردم را افزایش داده است.

این فرد یکی از افرادی است که با استفاده از ویدیو هایی که از خودش منتشر کرده است نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب کرده است.

عکس‌ های این دنسر معروف را می توانید از طریق اینستاگرام و گوگل و تلگرام و خیلی از برنامه های دیگر پیدا کنید.

خشونت در کنار شوخ طبعی کلاسیک بریتانیایی در این سریال به خوبی نمایش داده می شود. دیدن این سریال خالی از لطف نیست و زبان هزل آمیز و کنایه ای آن می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

او در وبلاگ شخصی خود توصیه هایی درباره زندگی بهتر می دهد. اما خودش در موقعیت های اجتماعی دچار اضطراب می شود.

کلاودیا کسی بود که در نهایت حقیقت را کشف کرد. تنها راهی که برای نجات دخترش وجود داشت این بود که هر دو تایم لاین موازی را که پر از انواع پارادوکس بودند را از بین ببرد. با اینکار تها تایم لاین اصلی باقی ماند.

پدر این دنسر معروف او را در این راه تشویق می‌ کرد تا فرزندش بتواند به موفقیت زیادی دست تینیجر یابد وی در بعضی از مصاحبه ها و پست هایی که منتشر می کند می گوید من موفقیت امروزم را مدیون خانواده و مخصوصاً پدرم هستم زیرا او مرا در این راه حمایت کرده و من توانستم به چیزهایی که دوست داشتم برسم و دیگر هیچ دغدغه ای نداشته باشم.

تغییرات جسمی ناشی از بلوغ در اواسط نوجوانی ادامه می یابد. اکثر پسران جهش رشد خود را آغاز کرده اند و تغییرات مربوط به بلوغ همچنان ادامه دارد. مثلاً وقتی صدایشان پایین می‌آید، ممکن است کمی شکستگی صدا داشته باشند.

به دلیل شهرت فراوانی که دارند مورد توجه افراد قرار گرفته اند و حواشی بسیاری برای آن ها ساخته شده است.

داستان در مورد دختر جوانی به ناک النا گیلبرت است که به تازگی والدینش را از دست داده است و عاشق یک خوناشام در شهرش میشود.

این سه نفر قصد دارند تا قبل از رفتن به کالج، رابطه با دختران را تجربه کنند. به همین دلیل این سه نفر در مهمانی ژول (با بازی اما استون) شرکت می کنند؛ اما اتفاقاتی غیر منتظره برای آنها رخ می دهد که بیننده را وادار به خنده می کند.

به همین دلیل فعالیت های بسیاری برای این که کودکشان به شهرت برسد انجام می‌ دهند مثلاً در کشور های خارجی بسیاری از افرادی که می خواهند به شهرت برسند از هر کشوری که در آن زندگی می‌ کنند به ایالات متحده آمریکا می آید و خانواده‌ های آن ها حامی پر و پا قرص این افراد می باشند در ایران هم تینیجر های بسیار سرشناس عکس های بسیاری از پدر و مادرشان منتشر کرده اند که نشان دهنده رابطه خوب آن ها با خانواده می باشد.

وقایع بعدی سریال به حدی جنون آمیز بود که به کلی این موضوع را از یاد مخاطب میبرد.

پس همراه ما باشید تا اطلاعات کافی از این واژه داشته باشید و با بلاگرهای ایرانی بیشتر آشنا شوید.

Report this wiki page